NR. 1 treg biletash në botë. Çmimet mund të jenë më të larta ose më të ulëta se vlera nominale. Për kufizimet e mundshme të rishitjes Shih më shumë informacion
Po ngarkohet...

TicProtect - Garanci deri në 150%.

Ticombo qëndron pas çdo porosie, kështu që ju mund të blini dhe shisni bileta me besim absolut.

TicProtect për blerësit

Ju jeni të mbuluar nga programi TicProtect dhe jeni 100% të siguruar për të rikthyer paratë tuaja. Ne sigurohemi që shitësit të përmbushin atë që kanë premtuar dhe ju do të merrni një rimbursim 100% (150% për ngjarjet e dedikuara*), kur:

  1. 1. Nuk e keni marrë biletën në kohë.
  2. 2. Biletat nuk korrespondonin me biletën e porositur.
  3. 3. Biletat ishin të pavlefshme dhe nuk ju jepnin të drejtën për të marrë pjesë në event.
  4. 4. Ngjarja u anulua dhe nuk u riplanifikua.

1. Merrni biletat në kohë

Ticombo ju mbron nga dërgesat e vonuara, prandaj sigurohuni gjithmonë kur pikërisht ju i merrni biletat.

Nëse nuk i keni marrë biletat në kohë**, njoftoni Ticombo brenda 5 ditëve pasi të ketë kaluar data e fundit e dorëzimit dhe të paktën 2 ditë përpara ngjarjes për të marrë një rimbursim të plotë (duke përfshirë tarifat dhe tarifat e transportit/trajtimit). Për t'u mbuluar nga TicProtect, duhet të siguroheni që të kërkoni në mënyrë aktive të merrni biletat dhe të mos vononi marrjen e biletave. Ju duhet të postoni një kërkesë në platformën Ticombo brenda afatit të mësipërm për t'u mbuluar nga Garancia e TicProtect. Për porositë e vonuara, një kërkesë duhet të postohet sa më shpejt që të jetë e mundur përpara kohës së ngjarjes.

2. Merrni biletat e duhura

Ticombo ju mbron nga biletat e gabuara, prandaj sigurohuni gjithmonë çfarë biletat që merrni.

Nëse keni marrë bileta që nuk janë të njëjta me ato që keni porositur, keni të drejtë të merrni një rimbursim të plotë (duke përfshirë tarifat dhe tarifat e transportit/trajtimit). Për ta bërë këtë, njoftoni Ticombo brenda 3 ditëve pas datës së fundit të dorëzimit, megjithatë gjithmonë 2 ditë përpara ngjarjes (përveç atyre që janë blerë me opsionin e marrjes). Në këtë mënyrë shitësi ka një shans për t'i rishitur ato në një person tjetër. Për të zgjidhur kërkesën tuaj, Ticombo mund të kërkojë që t'i ktheni biletat që keni marrë, kështu që t'i mbani të ruajtura në mënyrë të sigurt. Ju duhet të postoni një kërkesë në platformën Ticombo brenda afatit të mësipërm për t'u mbuluar nga Garancia e TicProtect. Për porositë e vonuara, një kërkesë duhet të postohet sa më shpejt që të jetë e mundur përpara kohës së ngjarjes.

3. Merrni bileta të vlefshme

Ticombo ju mbron nga biletat e pavlefshme, prandaj sigurohuni gjithmonë për biletat puna.

Të gjithë shitësit individualë duhet të konfirmojnë se biletat e shitura në Ticombo janë të vlefshme dhe të japin akses në ngjarje. Ne e zvogëlojmë këtë rrezik në minimum, duke kontrolluar historikun e shitësve dhe duke shkëmbyer biletat drejtpërdrejt me organizatorin për ngjarjet e zgjedhura. Në rast se nuk ka gjasa që një biletë të jetë e pavlefshme ose të refuzohet qasja, ju do t'i merrni paratë tuaja dhe ne do të hetojmë rastin kundër shitësit. Në një rast të tillë, njoftoni Ticombo brenda 5 ditëve (120 orë) pas ngjarjes (ora e fillimit të ngjarjes) për të marrë një rimbursim të plotë (duke përfshirë tarifat dhe tarifat e transportit/trajtimit). Ticombo mund të kërkojë informacion nga ju ose nga vendi i takimit për të qenë në gjendje të mbështesë pretendimin. Ju duhet të postoni një kërkesë në platformën Ticombo brenda afatit të mësipërm për t'u mbuluar nga Garancia e TicProtect. Nëse nuk e postoni kërkesën brenda afatit, fondet e marra do t'i vihen në dispozicion shitësit.

Kur kërkesa të zgjidhet, ju do të merrni një rimbursim të plotë dhe shitësi do të ndalohet nga platforma dhe do të ndiqet penalisht për mashtrim.

4. Anulimi

Nëse një ngjarje anulohet dhe nuk riplanifikohet, ju do të merrni një rimbursim të plotë (duke përfshirë tarifat dhe tarifat e transportit/trajtimit).

Nëse një ngjarje shtyhet dhe riplanifikohet, ju mund t'i përdorni biletat në datën e riplanifikuar ose, nëse e lejon koha, t'i listoni për shitje në Ticombo. Ne nuk ofrojmë rimbursime për ngjarjet e shtyra ose të riplanifikuara, shfaqjet e pjesshme ose ndryshimet e vendit, datës, formacionit ose orës.

Nëse është e nevojshme, mund t'ju kërkohet të ktheni biletën te Ticombo ose te shitësi. Pra, mbajini ato të ruajtura në mënyrë të sigurt në rast se ngjarja anulohet.

Përkujtues të rëndësishëm shtesë:

Për t'u kualifikuar, duhet të pajtoheni me Marrëveshjen e Përdoruesit, Platformës dhe Biletave të Ticombo dhe të ndiqni me kujdes udhëzimet dhe emailet që ju dërgojmë në lidhje me porosinë tuaj, duke përfshirë çdo afat kohor ose procedurë për të njoftuar Ticombo për problemet.

Programi TicProtect nuk zbatohet në rastet e pendimit të blerësit ose ndonjë arsye tjetër përveç arsyeve të përmendura më sipër.

Si të kërkoni paratë tuaja prapa:

Nëse keni një problem me porosinë tuaj, ju lutemi hapni një kërkesë brenda periudhës kohore të kërkuar në seksionin "Blerjet e mia"në zonën e përdoruesit ose kontaktoni Ticombo duke dhënë numrin tuaj të porosisë.(sq.support@ticombo.com) duke dhënë numrin tuaj të porosisë.

Ne ia mbajmë paratë shitësit derisa të sigurohemi se biletat kanë mbërritur në kohë. Prandaj, kërkesat duhet të hapen në kohën e duhur:



1.

Nuk e keni marrë biletën në kohë

Hapni një kërkesë brenda 5 ditëve pasi të ketë kaluar data e fundit e dorëzimit.

2.

Biletat nuk korrespondonin me biletën e porositur.

Hapni një kërkesë brenda 3 ditëve pas datës së fundit të dorëzimit, megjithatë gjithmonë 2 ditë përpara ngjarjes (përveç atyre të blera me opsionin e marrjes dhe porosive të vonuara)

3.

Biletat ishin të pavlefshme dhe nuk ju jepnin të drejtën për të marrë pjesë në event.

Hapni një kërkesë brenda 5 (120 orësh) ditësh pas kohës së fillimit të ngjarjes.

4.

Një ngjarje është anuluar.

Hapni një kërkesë brenda 5 ditëve ose 5 ditëve të fundit (120 orë) pas ngjarjes, përveç nëse keni marrë informacion nga Ticombo për rimbursimin.



TicProtect për shitësit

Përmbledhje e programit TicProtect për shitësit:

  1. 1. Ju mund t'i rregulloni çmimet e biletave tuaja në çdo kohë përpara se ato të shiten, të ndaloni ose hiqni listat ose biletat pjesë të një listimi.
  2. 2. Do të merrni pagesë për të gjitha biletat që shitni dhe dorëzoni në përputhje me Marrëveshjen e Përdoruesit të Ticombo dhe të gjitha politikat.

1. Vendosja dhe rregullimi i çmimeve të biletave përpara se të shiten biletat tuaja

Ju vendosni çmimet e biletave. Ju mund ta rregulloni çmimin e biletës sa herë të dëshironi përpara se biletat tuaja të shiten. Nëse nuk mund ta rregulloni çmimin për listën e biletave përpara se të shiten biletat, ju lutemi kontaktoni Shërbimin e Klientit për ndihmë (sq.support@ticombo.com).

2. Marrja e parave të kredituara në kohë

Nëse i shisni biletat tuaja dhe i dorëzoni ato në përputhje me Marrëveshjen dhe Politikat e Përdoruesit dhe Platformës së Ticombo, paratë do të vihen në dispozicion 5 ditë pas datës së ngjarjes. Kërkoni pagesë nga profili juaj.

Bilanci i disponueshëm mund të tërhiqet gjithmonë në llogarinë tuaj të regjistruar nëpërmjet platformës sonë. Nëse jeni duke shitur bileta në disa monedha, duhet të shtoni llogaritë përkatëse në këto monedha për të shmangur kostot e këmbimit të monedhës.

Pagesat kërkojnë një përfundim të suksesshëm të procesit KYC (njoh klientin tuaj), për të cilin ju kërkohet të jepni informacion personal. Ky proces mund të zgjasë deri në 7 ditë. Prandaj, ne rekomandojmë të plotësoni profilin e shitësit dhe të shtoni një metodë pagese tashmë përpara se të shiten biletat.

Ju gjithmonë mund të kontaktoni Shërbimin e Klientit në çdo kohë gjatë këtij procesi nëse keni ndonjë pyetje.